• 13-09-2009, 22:09:52
    yazıların türkçe olmadığı için google siteni türkçe değilde başka bir dilde sanıyodur direk dilini düzeltmen lazım
  • 13-09-2009, 22:10:00
    Üyeliği durduruldu
    Bence uzatmaniza luzum yok, birakin artik.
  • 13-09-2009, 22:12:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    +konu kilit bu ne arkadaşım biraz Türkçe kurallarına dikkat edelim.
    Google.com'da 2. sayfada hiç bi site göremedim ? adres verde bir görelim.
  • 13-09-2009, 22:16:12
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßiLiyomuSun oLay Nerede ßitiyor ?
    FarkLı oLmakta
    Senin Gißi Sıradan ßiri oLsaydım Zaten ßir haLt oLamazdım.
    Farklılaşma çabası göstereceğinize insan olma çabası gösterin.
  • 13-09-2009, 22:16:41
    Üyeliği durduruldu
    garip olan birşey yok yabancı içerikli sitelerden backlink sağlamışsın,
  • 13-09-2009, 22:19:43
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    esper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garip olan birşey yok yabancı içerikli sitelerden backlink sağlamışsın,
    Yanlış biliyorsun
  • 13-09-2009, 22:21:58
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah başımızdan eksik etmesin seni. İftar çadırı gibisin mübarek.
    Gakkoş şunu ciddiye alma.
  • 13-09-2009, 22:23:11
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklılaşma çabası göstereceğinize insan olma çabası gösterin.
    ßay goLd Üye Konuştu (:
    FarkLı oLmaya çaLışan Kim Acaßa Çoook Merak Ettim..
    oLum ßırakında ßu imLa AyakLarını Özünüze Dönün..
    ßen ßunLarın AdminLere YaLakaLık oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
    ßen ßunLarın Mod oLaßiLmek iÇin oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
    ßiLiyomuSunuz ßu Forumda Sizden ßeLki de Daha Eskiiyim..
    KuLLanıcı Adımın Yeni oLduğuna ßakmayın..
    ßurada işLer NasıL Döner ßen ßiLiyoRum..
    ßuradan AyrıLma Seßeßimde Sizin Gißi Admin YaLakaLarının oLmasıdır..!!
  • 13-09-2009, 22:27:40
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßay goLd Üye Konuştu (:
    FarkLı oLmaya çaLışan Kim Acaßa Çoook Merak Ettim..
    oLum ßırakında ßu imLa AyakLarını Özünüze Dönün..
    ßen ßunLarın AdminLere YaLakaLık oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
    ßen ßunLarın Mod oLaßiLmek iÇin oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
    ßiLiyomuSunuz ßu Forumda Sizden ßeLki de Daha Eskiiyim..
    KuLLanıcı Adımın Yeni oLduğuna ßakmayın..
    ßurada işLer NasıL Döner ßen ßiLiyoRum..
    ßuradan AyrıLma Seßeßimde Sizin Gißi Admin YaLakaLarının oLmasıdır..!!
    Banlanmayacağımı bilsem ben sana neler derdim ama susuyorum.