Farklılaşma çabası göstereceğinize insan olma çabası gösterin.
ßay goLd Üye Konuştu (:
FarkLı oLmaya çaLışan Kim Acaßa Çoook Merak Ettim..
oLum ßırakında ßu imLa AyakLarını Özünüze Dönün..
ßen ßunLarın AdminLere YaLakaLık oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
ßen ßunLarın Mod oLaßiLmek iÇin oLduğunu ßiLmiyomuyum ?
ßiLiyomuSunuz ßu Forumda Sizden ßeLki de Daha Eskiiyim..
KuLLanıcı Adımın Yeni oLduğuna ßakmayın..
ßurada işLer NasıL Döner ßen ßiLiyoRum..
ßuradan AyrıLma Seßeßimde Sizin Gißi Admin YaLakaLarının oLmasıdır..!!