Merhaba arkadaşlar,
resimlerde alt mı yoksa title etiketimi daha iyi?
her ikisinide kullandıgımızda bir problem var mı?
Resimde alt mı yoksa title mi?
8
●2.427
- 12-09-2009, 01:14:18resim dosyasi a href ile linklenmis ise bu durumda hem alt hem title kullanmalisiniz.
alt ve title farkli kelimeler icermeli.
sadece imaj dosyasi ekliyorsaniz alt ile etiketlemelisiniz.
linkli resimlerde alt tagi ile resim ile ilgili aciklamayi title tagi ile link verilen sayfa ile ilgili aciklamayi girerseniz faydali olacaktir. - 12-09-2009, 01:22:41Üyeliği durduruldunasıl yani,sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bildiğim resimlerin linkli kullanımı aşağıdaki örnek gibi,
<a href="http://www.siteadi.com" title="Link açıklaması"><img alt="Resim açıklaması" height="100" width="100" src="resimurlibelirtilicek" /></a>
sizin söylediğinizden alt ve title aynı tagde kullanılır gibi anladım ben, yukarıdaki kullanım dışında kullanım varmıdır ? - 12-09-2009, 01:25:04<a href='http://www.siteadi.com' title="link açıklaması"><img alt='Resim açıklaması' height="100" width="100" src='resimurlibelirtilicek' /></a>esper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle kullanıyorum ben - 12-09-2009, 01:28:37Misafirsweet_boy57 'de bu şekilde demek istemiş. Doğru kullanım bu şekilde.esper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle