Konu
Resimde alt mı yoksa title mi?
12-09-2009, 00:52:42
#1
nurettin
Merhaba arkadaşlar,
resimlerde alt mı yoksa title etiketimi daha iyi?
her ikisinide kullandıgımızda bir problem var mı?