• 02-09-2009, 00:40:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar

    Konuyu yanlış yere açmış olabilirim eğer yanlış yere açtımsam doğru yere taşırsanız iyi olur.

    Sitemde şunu fark ettim.Bot sayısı :


    Ne dersiniz?
  • 02-09-2009, 00:43:04
    #2
    Olması veya olmaması için neden nedir :S botlar girip çıkabilir :S
  • 02-09-2009, 00:48:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben çok sayıda değilmi?Kafama bu takıldı?
  • 02-09-2009, 00:50:08
    #4
    Bende de çoğu zaman , bot sayısı ziyaretçilerin sayısından fazla oluyor.
    Grikurt'un dediği gibi,botların fazla olup olmaması için bir neden yok.
  • 02-09-2009, 00:58:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bilemiyorum.Cevabımı aldım.
    //Konu Kilit lütfen.