Sizce bu doğru olabilir mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu doğru olabilir mi?
4
●
300
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Sizce bu doğru olabilir mi?
02-09-2009, 00:40:45
#1
TheWolf
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar
Konuyu yanlış yere açmış olabilirim eğer yanlış yere açtımsam doğru yere taşırsanız iyi olur.
Sitemde şunu fark ettim.Bot sayısı :
Ne dersiniz?
02-09-2009, 00:43:04
#2
AlperDemircan
Olması veya olmaması için neden nedir :S botlar girip çıkabilir :S
02-09-2009, 00:48:29
#3
TheWolf
Üyeliği durduruldu
Ben çok sayıda değilmi?Kafama bu takıldı?
02-09-2009, 00:50:08
#4
cmy
Bende de çoğu zaman , bot sayısı ziyaretçilerin sayısından fazla oluyor.
Grikurt
'un dediği gibi,botların fazla olup olmaması için bir neden yok.
02-09-2009, 00:58:10
#5
TheWolf
Üyeliği durduruldu
Bilemiyorum.Cevabımı aldım.
//Konu Kilit lütfen.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler