Konu
Sizce bu doğru olabilir mi?
02-09-2009, 00:50:08
#4
cmy
Bende de çoğu zaman , bot sayısı ziyaretçilerin sayısından fazla oluyor.
Grikurt
'un dediği gibi,botların fazla olup olmaması için bir neden yok.