Arkadaşlar bi kaç makale okudum ama yorumlarınıda okuyunca içim sıkıldı.
Uğraştığım,günde 4 vakit güncelleyip pinglediğim,düzenli link aldığım bi dizi sitem var.Filtreye girdi.Sizce zamanamı bırakmalı yoksa yöntemmi uygulamalıyım?
Filtreden çıkmak?
12
●867
- 02-09-2009, 00:33:53Üyeliği durduruldu
- 02-09-2009, 01:05:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bence bir süre zaman bırak sonra düzelmesi için devreye gir
- 02-09-2009, 01:07:18Üyeliği durdurulduTamam arkadaşlar teşekkürler.Dün desc,title,keywordlerde değişiklik yaptım.Videoda ekliyorum aralıklarla.Yeniden değerlendirme isteği yollasammı?çünkü ban falan değil :S
