Arkadaşlar bi kaç makale okudum ama yorumlarınıda okuyunca içim sıkıldı.

Uğraştığım,günde 4 vakit güncelleyip pinglediğim,düzenli link aldığım bi dizi sitem var.Filtreye girdi.Sizce zamanamı bırakmalı yoksa yöntemmi uygulamalıyım?