arkadaşlar ben google site araçları ile sitemapı gönderdim. 6 ayda bir sitemapımı güncelleyip tekrar gönder diyorum. Yeni açtığım konularda en fazla 1 gün içerisinde indexleniyor google da. Ping atmama gerek var mı ki ? Bir getirisi olur mu ? Eğer olursa, google kendi ping hizmeti veriyor mu ? Vermiyorsa en iyi nasıl ping atılır ?
Birde merak ettiğim zaten sitemap diye bir olay var, sitemap hazırlayıp google a gönderdikten sonra neden pinge ihtiyaç duyulur ? :/:/ Ping atmadanda google bunu görebilir ki.
her gün ping atmak gerek mi?
3
●777
- 01-09-2009, 19:55:59Üyeliği durduruldu
- 01-09-2009, 19:57:10
- 01-09-2009, 20:24:23Üyeliği durdurulduusta zaten o konuyu okuduktan sonra bu konuyu açtım

- 01-09-2009, 21:30:50ping e hiç gerek yok hatta benim robot.txt ve site yöneticisine eklemedigim sitelerim var onlarda bile index hızı gayet iyi. google hile hurda ile yükselmeye çalışmayan siteleri zaman içerisinde görüyo sanırım
