arkadaşlar ben google site araçları ile sitemapı gönderdim. 6 ayda bir sitemapımı güncelleyip tekrar gönder diyorum. Yeni açtığım konularda en fazla 1 gün içerisinde indexleniyor google da. Ping atmama gerek var mı ki ? Bir getirisi olur mu ? Eğer olursa, google kendi ping hizmeti veriyor mu ? Vermiyorsa en iyi nasıl ping atılır ?

Birde merak ettiğim zaten sitemap diye bir olay var, sitemap hazırlayıp google a gönderdikten sonra neden pinge ihtiyaç duyulur ? :/:/ Ping atmadanda google bunu görebilir ki.