• 25-08-2009, 02:54:09
    #28
    Bak sabahtır delirdiğim nokta grafiği yanlış tanıtmam vs değil.Senin tavırların !
    Gözlüklerini çıkar at üzerinden + sabit düşüncelerini.Ben öyle yoruyorum parasal anlamda bakıyorum o grafiğe olamaz mı ? Nereye çekersem oraya gider o grafik çünkü yapılan işlemler doğrultusunda kazanılan paralarda oranlanırsa dediğim ortaua çıkıyor + senin ortaya attiğin tezinde doğruluk payları var.

    Senin problemin benim açımdan şu, aşşağılıyorsun adamı ilk ( seomozdan hangi sivri zeka)

    Sonra kalkıp adamın emeğini savunuyorsun.
    Diğer mesajlarında kalkıp öyle olmaz böyle olur şöyledir sen böyle konu açamazsın vs,

    Bak yazdığın mesajlar kışkırtıyor insanları birazda suçu kendinde ara , biri patlamış idi sana sonrasında yatiştirmaya caliştim ama olmuyor öyle laflar ediyorsun ki insanların canını sıkıyorsun.

    Dünyanın en zeki adamı ol olma, en zengin adamı ol olma Sonuçta ADAM OLAMADIKTAN SONRA hepsi boş !.
  • 25-08-2009, 02:58:05
    #29
    @JustRulz, madem pişman oldun paylaşım için, sildir gitsin tartışma uzamasın istersen.
  • 25-08-2009, 02:58:26
    #30
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak sabahtır delirdiğim nokta grafiği yanlış tanıtmam vs değil.Senin tavırların !
    Gözlüklerini çıkar at üzerinden + sabit düşüncelerini.Ben öyle yoruyorum parasal anlamda bakıyorum o grafiğe olamaz mı ? Nereye çekersem oraya gider o grafik çünkü yapılan işlemler doğrultusunda kazanılan paralarda oranlanırsa dediğim ortaua çıkıyor + senin ortaya attiğin tezinde doğruluk payları var.

    Senin problemin benim açımdan şu, aşşağılıyorsun adamı ilk ( seomozdan hangi sivri zeka)

    Sonra kalkıp adamın emeğini savunuyorsun.
    Diğer mesajlarında kalkıp öyle olmaz böyle olur şöyledir sen böyle konu açamazsın vs,

    Bak yazdığın mesajlar kışkırtıyor insanları birazda suçu kendinde ara , biri patlamış idi sana sonrasında yatiştirmaya caliştim ama olmuyor öyle laflar ediyorsun ki insanların canını sıkıyorsun.

    Dünyanın en zeki adamı ol olma, en zengin adamı ol olma Sonuçta ADAM OLAMADIKTAN SONRA hepsi boş !.
    Hocam,

    Benim ne seni nede seomozdakileri asagikladigim yok. Yanlis anlasildysamda ozur dilerim.

    Hala grafigin yanlis yorumladigini bile bile devam ediyorsun.

    Bana karsindakini kiskirtiyor diyorsun, onlarca hakaret ettiginin hala farkinda degilsin. Benim yazdiklarima bak, senin yazdiklarina bak. Ustune birde adam olamadiktan sonra vs dedin. Yani bu kadar hakaret cok fazla.