• 20-10-2009, 20:43:15
    DNS 'lerde bir problem mi var acaba?

    Henüz ben giriş yapamıyorum.
  • 20-10-2009, 20:44:10
    Bende giremedim ..
    edit:sorun yok şu an hayırlı olsun
  • 20-10-2009, 20:48:12
    bende giremiyorm şu an ama?
  • 20-10-2009, 20:49:14
    bende giremedim
  • 20-10-2009, 20:52:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben giriyorum.İyiki açıldı..
  • 20-10-2009, 21:10:00
    hayırlı olsun "zeytech" açıldı umarım bir daha hiç kapanmaması dileğilye
  • 20-10-2009, 21:12:40
    girdim nihayet
  • 20-10-2009, 21:14:17
    DNS 'ler tam anlamı ile yönlenmedi sanırım.
  • 20-10-2009, 21:43:35
    Şükür ya sonunda açılmış inş tekrar kapanmaz artık...