• 15-10-2009, 01:50:06
    Türk webmaster'larına mâl olmuş böyle bir projeyi hayata geçiren site yapımcılarını gerçekten tebrik etmek gerekir. O Kadar saldırı almalarına rağmen bıkmadan,usanmadan devam etmeyi başardılar. Umarım ki daha iyi ve daha güzel bir server ile yollarına kesintisiz devam ederler.
  • 15-10-2009, 20:13:47
    açılsa artık..çok yardımcı oluyordu bana
  • 17-10-2009, 18:39:45
    Bugün cumartesi hala tık yok bilgilendirme yapılırsa iyi olucak.
  • 17-10-2009, 19:05:44
    Üyeliği durduruldu
    Google silmiÅŸ.
  • 17-10-2009, 19:13:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zeytech geri dönmicek herhalde
  • 17-10-2009, 19:43:56
    her gün giriyorum bir gelişme yok..dört gözle bekliyoruz
  • 17-10-2009, 20:10:37
    Bu günde problemler çözülecekti ama, henüz bir gelişme yok.
  • 19-10-2009, 23:07:06
    açılmasını bu gidişle çokkkkk bekliyeceğiz
  • 20-10-2009, 00:49:22
    Az kaldı inşallah.