Gelen botun aynı useragent ya da ip ile gelmesi farketmez. Bot gelir tarar ve karari yine google sistemleri verir. İndexing api vs. gibi sistemler fazla kötüye kullanildiği için bu tür servislerden gelen istekler sonucunda google index ya da siralama konumuna karar verirken ona göre muamele yapiyor.
İndexing api'den vazgeçip farkli şeyler bulman daha iyi olur.
Eskiden hubfeed kullanırdım bot gelirdi indexlerdi ama bunun için news onaylı olması gerekiyordu " sadece newsli sitelerde botu hemen gönderiyordu "
yada tam tersi onaylı siteye ekleyip feed ekleyince geliyordu bot ama şuan ordanda bot gelmiyor.
Yorum link basmayı denedim ondada botlar gelmedi.
İndexing api de işe yaramıyor.
Başka yöntem ?