• 21-06-2024, 17:25:59
    #19
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen 12 gibi düzeldi.




    Bana mı yazdınız bilmiyorum fakat, spam dünyanın her yerinde yapılıyor her ülkede en az 1000 spamcı mevcut.
    Forumda dolaşan en az 100 spamcı var, haricinde birde bet spamcıları var en az 20 bet spamcısı özelden ulaşıp yazdı.

    Spam yapmadan ilerledim yıllarca yedirdiği ekmek 1 asgari ücreti geçmedi.
    Yılların bilgi birikimini yalnış kullandığımı farkettim ve yeni yol çizdim.

    Yapabilen varsa google orda meydan orda herkese ekmek var.
    3 yıldır emek veriyorum site açayım arkama yaslanayım olayı yok spamda
    Normal blog yazarlarından daha çok emek veriyoruz.
    Hanginiz sabah 7 de kalkıp mesai yapıyor ?
    Hanginiz gece 4-5 'te uyuyor ?
    Yada hanginiz siteleri 1 saat arayla kontrol edip kelime kelime sıralama takibi yapıyor ?
    Hangi içerik sıralama alır hangisi almaz takibini yapıyor?
    Seo yapmak link bırakıp arkana yaslanmakta değildir.

    Adsense beş para etmez bir platform.
    Anlık 25.000 ziyaretçim olduğu ay ( 3 ay önce ) deneme amaçlı hitimi adsense yönlendirdim 1 saatte 4.500 - 5000 TL arası kazandırdı, aynı hiti adsterra ve adjo ya yönlendirdim 200-300 $ arası değişlik gösterdi.
    ADSENSE SOYUYOR FARKINDA DEĞİLSİNİZ.
    Tıkları siliyor gösterimi siliyor kazancı siliyor, para kesinleştikten sonra dahi kesinleşen tutardan tekrar - yazıp siliyor.
    TBM niye yerlerde ?
    Tbm türk reklam verenlerin olabildiğince en düşük rakamları yazmasından dolayı yerlerde elin yabancısı daha fazla gösterim almak için türk reklam verenlerin 5 katı rakam vererek reklam çıkıyor o yüzden yabancı tbm yüksek.

    Blog açıp kopya içerik basıp hit almaya çalışmaktansa hard spamı tercih ederim gittiği yere kadar gider .
    Adsanse soyuyor katılmıyorum adsterra adjo bol virüslü agrasif reklam çıkıyor
  • 21-06-2024, 19:59:47
    #20
    Sorun çözülürse yazar mısınız dostlar
  • 21-06-2024, 20:10:20
    #21
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsanse soyuyor katılmıyorum adsterra adjo bol virüslü agrasif reklam çıkıyor
    Adsterra da bazen çıkıyor o reklamlar aslında çıkmasa daha iyi olucakta nasıl ayıklayacağız onuda bilmiyorum doğrusu.


    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun çözülürse yazar mısınız dostlar
    Sorun yok şuan için problemi düzeltmişler.
  • 21-06-2024, 20:17:09
    #22
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsterra da bazen çıkıyor o reklamlar aslında çıkmasa daha iyi olucakta nasıl ayıklayacağız onuda bilmiyorum doğrusu.




    Sorun yok şuan için problemi düzeltmişler.
    Adsterra 'da ayıklama yok hocam.Kendilerince engelle gibi bir kısım yapmışlar ama düzgün çalışmıyor.Adsterra'da baya bir çalıyor bu arada.Alternatifi yok gibi piyasada.RollerADS var ama spam vs kabul etmiyorlar diye biliyorum.
  • 22-06-2024, 14:24:36
    #23
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen 12 gibi düzeldi.




    Bana mı yazdınız bilmiyorum fakat, spam dünyanın her yerinde yapılıyor her ülkede en az 1000 spamcı mevcut.
    Forumda dolaşan en az 100 spamcı var, haricinde birde bet spamcıları var en az 20 bet spamcısı özelden ulaşıp yazdı.

    Spam yapmadan ilerledim yıllarca yedirdiği ekmek 1 asgari ücreti geçmedi.
    Yılların bilgi birikimini yalnış kullandığımı farkettim ve yeni yol çizdim.

    Yapabilen varsa google orda meydan orda herkese ekmek var.
    3 yıldır emek veriyorum site açayım arkama yaslanayım olayı yok spamda
    Normal blog yazarlarından daha çok emek veriyoruz.
    Hanginiz sabah 7 de kalkıp mesai yapıyor ?
    Hanginiz gece 4-5 'te uyuyor ?
    Yada hanginiz siteleri 1 saat arayla kontrol edip kelime kelime sıralama takibi yapıyor ?
    Hangi içerik sıralama alır hangisi almaz takibini yapıyor?
    Seo yapmak link bırakıp arkana yaslanmakta değildir.

    Adsense beş para etmez bir platform.
    Anlık 25.000 ziyaretçim olduğu ay ( 3 ay önce ) deneme amaçlı hitimi adsense yönlendirdim 1 saatte 4.500 - 5000 TL arası kazandırdı, aynı hiti adsterra ve adjo ya yönlendirdim 200-300 $ arası değişlik gösterdi.
    ADSENSE SOYUYOR FARKINDA DEĞİLSİNİZ.
    Tıkları siliyor gösterimi siliyor kazancı siliyor, para kesinleştikten sonra dahi kesinleşen tutardan tekrar - yazıp siliyor.
    TBM niye yerlerde ?
    Tbm türk reklam verenlerin olabildiğince en düşük rakamları yazmasından dolayı yerlerde elin yabancısı daha fazla gösterim almak için türk reklam verenlerin 5 katı rakam vererek reklam çıkıyor o yüzden yabancı tbm yüksek.

    Blog açıp kopya içerik basıp hit almaya çalışmaktansa hard spamı tercih ederim gittiği yere kadar gider .
    hocam sizinki şuna benziyor maaşla çalışmaya karşıyım elimden geliyorsa herşeye varımcılardansınız. seninde elinden geliyorsa sende yap diyorsun.

    birde bunu burda savunuyorsun. senin yaptığınla parayı birden vurmak isteyenlerin yaptığının bir farkı yok. işin öbür tarafını hiç katmıyorum dikkat edin.

    siz işini hakkıyla yapan, içerik üretik katkı sağlayan insanların hakkına girip para kazanıyorsunuz çünkü. yani o spamdan aldığınız para esasında işini hakkıyla yapanların katkı yapıp gerçek içerik üretenlerin parası.
    adam 2 saat 3 saat uğraşıp içerik üretirken katkı yapıp insanlara faydalı olurken kazanacağı parayı siz spamla adamın cebinden alıyorsunuz.

    sonrada buna işte yapabiliyorum sende yap diyorsunuz.

    şimdi bu yapılanla benim arabanın farını alıp okutmanın ne farkı var? üstelik birde bunu savunmanın?

    yani yaptığınız baştan sona yanlış, hiç bir haklılığı ve savunulacak tarafı yok.
  • 22-06-2024, 14:54:15
    #24
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizinki şuna benziyor maaşla çalışmaya karşıyım elimden geliyorsa herşeye varımcılardansınız. seninde elinden geliyorsa sende yap diyorsun.

    birde bunu burda savunuyorsun. senin yaptığınla parayı birden vurmak isteyenlerin yaptığının bir farkı yok. işin öbür tarafını hiç katmıyorum dikkat edin.

    siz işini hakkıyla yapan, içerik üretik katkı sağlayan insanların hakkına girip para kazanıyorsunuz çünkü. yani o spamdan aldığınız para esasında işini hakkıyla yapanların katkı yapıp gerçek içerik üretenlerin parası.
    adam 2 saat 3 saat uğraşıp içerik üretirken katkı yapıp insanlara faydalı olurken kazanacağı parayı siz spamla adamın cebinden alıyorsunuz.

    sonrada buna işte yapabiliyorum sende yap diyorsunuz.

    şimdi bu yapılanla benim arabanın farını alıp okutmanın ne farkı var? üstelik birde bunu savunmanın?

    yani yaptığınız baştan sona yanlış, hiç bir haklılığı ve savunulacak tarafı yok.
    Ben birşeyi savunmadım, sadece yapmak isteyen varsa yapabilir birilerine php ile yazdırıp yine yapabilir.
    Önemli olan baştan salma içerikler basmak değil,
    Hani sen diyorsun ya dam 2 3 saat içerikle uğraşıp üretiyor diye,
    İçerikleri üretmem 6 7 ayı mı aldı?
    Her hafta düzenli olarak içerikleri siler veya tekrar ekleme yapıyorum.
    Ayrıca sennin arabanın farını okutmak ile arasında uçurum fark var.
    Yazıları doğrudan sitelerden almıyorum, ( tüm içeriği olduğu gibi kopyalamıyorum )
    o adam 1 site ile uğraşırken ben aynı anda 40 site ile uğraşıyorum.
    2-3 saat emek verip içerik üreten adamda gitsin hit alan niche kelimede içerik üretsin benim yaptığım olay bu.
    Para konusunda, getirisi götürünü karşılamıyor artık sade çabalıyoruz..
  • 22-06-2024, 20:11:20
    #25
    22.06.2024 oglen 14:00 dan sonra tekrar sorun basladi
  • 23-06-2024, 04:44:37
    #26
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulunduğunuz bölge ile alakalı olabilir mi ?

    Hocam son 1 saati seçeceksiniz...
  • 26-06-2024, 16:22:48
    #27
    26.06.2024 - saat 5:50 den sonra tekrar sorun başladı hala da index problemi var gün içerisinde