arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizinki şuna benziyor maaşla çalışmaya karşıyım elimden geliyorsa herşeye varımcılardansınız. seninde elinden geliyorsa sende yap diyorsun.

birde bunu burda savunuyorsun. senin yaptığınla parayı birden vurmak isteyenlerin yaptığının bir farkı yok. işin öbür tarafını hiç katmıyorum dikkat edin.

siz işini hakkıyla yapan, içerik üretik katkı sağlayan insanların hakkına girip para kazanıyorsunuz çünkü. yani o spamdan aldığınız para esasında işini hakkıyla yapanların katkı yapıp gerçek içerik üretenlerin parası.
adam 2 saat 3 saat uğraşıp içerik üretirken katkı yapıp insanlara faydalı olurken kazanacağı parayı siz spamla adamın cebinden alıyorsunuz.

sonrada buna işte yapabiliyorum sende yap diyorsunuz.

şimdi bu yapılanla benim arabanın farını alıp okutmanın ne farkı var? üstelik birde bunu savunmanın?

yani yaptığınız baştan sona yanlış, hiç bir haklılığı ve savunulacak tarafı yok.
Ben birşeyi savunmadım, sadece yapmak isteyen varsa yapabilir birilerine php ile yazdırıp yine yapabilir.
Önemli olan baştan salma içerikler basmak değil,
Hani sen diyorsun ya dam 2 3 saat içerikle uğraşıp üretiyor diye,
İçerikleri üretmem 6 7 ayı mı aldı?
Her hafta düzenli olarak içerikleri siler veya tekrar ekleme yapıyorum.
Ayrıca sennin arabanın farını okutmak ile arasında uçurum fark var.
Yazıları doğrudan sitelerden almıyorum, ( tüm içeriği olduğu gibi kopyalamıyorum )
o adam 1 site ile uğraşırken ben aynı anda 40 site ile uğraşıyorum.
2-3 saat emek verip içerik üreten adamda gitsin hit alan niche kelimede içerik üretsin benim yaptığım olay bu.
Para konusunda, getirisi götürünü karşılamıyor artık sade çabalıyoruz..