Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğlen 12 gibi düzeldi.




Bana mı yazdınız bilmiyorum fakat, spam dünyanın her yerinde yapılıyor her ülkede en az 1000 spamcı mevcut.
Forumda dolaşan en az 100 spamcı var, haricinde birde bet spamcıları var en az 20 bet spamcısı özelden ulaşıp yazdı.

Spam yapmadan ilerledim yıllarca yedirdiği ekmek 1 asgari ücreti geçmedi.
Yılların bilgi birikimini yalnış kullandığımı farkettim ve yeni yol çizdim.

Yapabilen varsa google orda meydan orda herkese ekmek var.
3 yıldır emek veriyorum site açayım arkama yaslanayım olayı yok spamda
Normal blog yazarlarından daha çok emek veriyoruz.
Hanginiz sabah 7 de kalkıp mesai yapıyor ?
Hanginiz gece 4-5 'te uyuyor ?
Yada hanginiz siteleri 1 saat arayla kontrol edip kelime kelime sıralama takibi yapıyor ?
Hangi içerik sıralama alır hangisi almaz takibini yapıyor?
Seo yapmak link bırakıp arkana yaslanmakta değildir.

Adsense beş para etmez bir platform.
Anlık 25.000 ziyaretçim olduğu ay ( 3 ay önce ) deneme amaçlı hitimi adsense yönlendirdim 1 saatte 4.500 - 5000 TL arası kazandırdı, aynı hiti adsterra ve adjo ya yönlendirdim 200-300 $ arası değişlik gösterdi.
ADSENSE SOYUYOR FARKINDA DEĞİLSİNİZ.
Tıkları siliyor gösterimi siliyor kazancı siliyor, para kesinleştikten sonra dahi kesinleşen tutardan tekrar - yazıp siliyor.
TBM niye yerlerde ?
Tbm türk reklam verenlerin olabildiğince en düşük rakamları yazmasından dolayı yerlerde elin yabancısı daha fazla gösterim almak için türk reklam verenlerin 5 katı rakam vererek reklam çıkıyor o yüzden yabancı tbm yüksek.

Blog açıp kopya içerik basıp hit almaya çalışmaktansa hard spamı tercih ederim gittiği yere kadar gider .
hocam sizinki şuna benziyor maaşla çalışmaya karşıyım elimden geliyorsa herşeye varımcılardansınız. seninde elinden geliyorsa sende yap diyorsun.

birde bunu burda savunuyorsun. senin yaptığınla parayı birden vurmak isteyenlerin yaptığının bir farkı yok. işin öbür tarafını hiç katmıyorum dikkat edin.

siz işini hakkıyla yapan, içerik üretik katkı sağlayan insanların hakkına girip para kazanıyorsunuz çünkü. yani o spamdan aldığınız para esasında işini hakkıyla yapanların katkı yapıp gerçek içerik üretenlerin parası.
adam 2 saat 3 saat uğraşıp içerik üretirken katkı yapıp insanlara faydalı olurken kazanacağı parayı siz spamla adamın cebinden alıyorsunuz.

sonrada buna işte yapabiliyorum sende yap diyorsunuz.

şimdi bu yapılanla benim arabanın farını alıp okutmanın ne farkı var? üstelik birde bunu savunmanın?

yani yaptığınız baştan sona yanlış, hiç bir haklılığı ve savunulacak tarafı yok.