• 18-05-2024, 20:45:22
    #1
    arkadaşlar selam , organik trafiğim ve birinci sırada çıktığım anahtar kelimeler ve seosunu tamamen kendimin yaptığı sitemin DA 'sı 1 .

    Backlink ile yükseldiğini biliyorum ama düşük olmasının bir zararı var mıdır ?
  • 18-05-2024, 20:55:58
    #2
    En iyisi sanırım
    Google'ın baz aldığı bir metrik değil.
  • 19-05-2024, 02:03:19
    #3
    DA, DR gibi puanlar Moz, Ahrefs gibi sitelerin oluşturduğu sadece fikir vermesi için kullandığımız sitelerdir. Google'da ilk sayfadaysanız Moz'un ne gösterdiği önemli değildir. Moz kim ki? Önemli olan Google arama motorunun sitenize yaptığı muameledir.

    Moz henüz aldığınız backlinkleri görmediği için 1 puan olarak gösteriyor. Google kadar sunucuları yok. Google "3. taraf sitelerden herhangi bir metrik kabul etmiyoruz." diye açıklama yaptı. Google kendi algoritmalarıyla sitenizi değerlendirir. Moz veya Ahrefs gibi sitelerin ne düşündüğü, hangi puanlamaları yaptığı önemli değildir. Google site puanlarını paylaşmadığı için sadece fikir vermesi için bu araçları kullanırız.

    Siteniz istediğiniz konumdaysa Moz isterse "-10" göstersin sorun değil.
  • 19-05-2024, 02:04:27
    #4
    teşekkürler aydınlatıcı bilgi için

    Kubrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DA, DR gibi puanlar Moz, Ahrefs gibi sitelerin oluşturduğu sadece fikir vermesi için kullandığımız sitelerdir. Google'da ilk sayfadaysanız Moz'un ne gösterdiği önemli değildir. Moz kim ki? Önemli olan Google arama motorunun sitenize yaptığı muameledir.

    Moz henüz aldığınız backlinkleri görmediği için 1 puan olarak gösteriyor. Google kadar sunucuları yok. Google "3. taraf sitelerden herhangi bir metrik kabul etmiyoruz." diye açıklama yaptı. Google kendi algoritmalarıyla sitenizi değerlendirir. Moz veya Ahrefs gibi sitelerin ne düşündüğü, hangi puanlamaları yaptığı önemli değildir. Google site puanlarını paylaşmadığı için sadece fikir vermesi için bu araçları kullanırız.

    Siteniz istediğiniz konumdaysa Moz isterse "-10" göstersin sorun değil.