arkadaşlar selam , organik trafiğim ve birinci sırada çıktığım anahtar kelimeler ve seosunu tamamen kendimin yaptığı sitemin DA 'sı 1 .

Backlink ile yükseldiğini biliyorum ama düşük olmasının bir zararı var mıdır ?