• 22-06-2009, 16:49:29
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    1 bence daha iyidir çünkü aramalarda kategori ismide urlde olduğundan dolayı aranan kelime urlde de olabilir ve kullanıcılar makale okurken hangi kategoride olduklarını üstteki urlden öğrenebilirler.


    www olayını bende merak ediyorum ben sitemde genel olarak www kullandım ve siteme www li girince pr 2, www siz pr 0 gözüküyor.
  • 22-06-2009, 16:50:56
    #11
    bence 2 kısa url ler her zman daha iyidir diye biliyorum bir çok yerde okudum aynı seyi
  • 22-06-2009, 17:04:21
    #12
    Kafam iyice karıştı
  • 22-06-2009, 17:33:10
    #13
    en makulu

    site/konu
    daha sonra
    www.site/konu
    daha sonra
    site/klasör/konu
    daha sonra
    www.site/klasör/konu

    bkz google
  • 22-06-2009, 17:51:28
    #14
    2.olan daha makbüle geçer google amca öyle diyordu
  • 22-06-2009, 17:57:40
    #15
    Üyeliği durduruldu
    1.Link
  • 23-06-2009, 03:24:30
    #16
    Kararımı ikinci urlden yana verdim. Site bitince hep beraber analiz ederiz
  • 23-06-2009, 12:09:27
    #17
    Elbette 1. Link daha iyi, Arama sonuçlarında google linklerden'de sonuç çıkartıyor.
  • 28-06-2009, 20:04:31
    #18
    Klasörleme olayına hiç girmedik linkler aşağıdaki gibi olmuştur.

    Ana kategori : kategorisi-isim.html
    Alt kategori : kategori-isim.html
    Program : isim.html

    Siteyi merak eden varsa konuya yazabilir PM olarak atarım.