Merhaba Arkadaşlar AZ önce mutlu bir haber aldım.uzun süre domain almıştım kullanmıyordum bi baktım pr2 olmusum hemde 700 konuyla çok şaşırdım o kadar konu acan var hala pr0 ama benimki cok sukur pr2 oldu sizce bundan sonra dusmemesi için ne yapmalıyım.?
sitenin dmoz kaydı yok
hiçbir topliste üye deilimi
sadece 3 -4 link değişimi var
her açtıgım konu hemen indexleniyor
Çok iyi konumdasın şuanda, senin konumunda olmak isterdim.. Olmayada çalıştım ama pr vermedi google nedense
Güncel tut siteni, özgün yazılardan vazgeçme derim..
siteye 50 konu açtım bıraktım.Blogcu sitelerden.Sektörel Domain. PR2. Google ın beni başüstüne koyması gerek senin mantığına göre.Pagerank çok önemli değildir...
siteye 50 konu açtım bıraktım.Blogcu sitelerden.Sektörel Domain. PR2. Google ın beni başüstüne koyması gerek senin mantığına göre.Pagerank çok önemli değildir...
Sadece ona dayanarakmı söylüyorsunuz bunu? Blogcu sitelerin PR2 olması kadar normal birşey yoktur. Zira blogcu sub domaini kullanıyorsun! Normal bir sitenin PR2 olması ancak özgün ve güncel tutulması ile sağlanır yeni açıldığında. Ayrıca PR değeri siteyi hedef kelimelerinde yükseklerde tutmakta kriterdir. Pagerank çok önemlidir o yüzden..
gayet normal birşey ben bir domain kaydetmiştim forum sitesi açtım ve 500 konu açtım 15 günde ve 15 gün sonra güncelleme oldu PR3 verdi google düşün google'nin işine akıl sır ermiyor.