• 31-05-2009, 00:40:49
    #10
    bende pr4 0lmu$um daha ilk güncellemede :$ i$im hiç kolay değil ...
  • 31-05-2009, 01:43:45
    #11
    aranızda ilk güncellemede pr6 olan var mı ?
  • 31-05-2009, 09:15:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Allah Aşkına Bu Konuya Kim -rep Verdi .!!