• 27-05-2009, 22:23:29
    #10
    Klasik twitter metodu.

    Twitter üyeleri çok meraklı oluyorlar orda burda nerde bi link görseler basıveriyorlar. Arkadaş da, o an herkesin gözünün üzerinde olduğu "Trending Topics" bölümüne gidin linkinizi yapıştırın diyor.. Herkes bişeyler yazıyor o an sayfaya. Sizin link arada kaybolabilyior. Ama gören de görüyor ve buda bir nevi hit oluyor. "Hedeflenmemiş" bir hit
  • 27-05-2009, 22:32:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Lütfen orayıda spam çöplüğüne çevirmeyelim. Hoş, sizi takip etmiyenler yazdıklarınızı göremiyor ama yinede...
  • 27-05-2009, 22:45:03
    #12
    edit: kendini bişey sanan bazı arkadaşların, iş olsun diye eksi rep vermesi üzerine mesajımı değiştiriyorum
  • 28-05-2009, 12:19:17
    #13
    demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım kusura bakma ama dediklerin anlaşılmıyor, efor sarfettim yazdıklarından birşey anlamak için ama nafile. Türkçe'yi biraz daha güzel kullanırsan sanırım herkes daha iyi anlayacaktır söylediklerini.
    hocam anlamakta efor sarfedecegin kadar twittera girsen coktan anlardın, bu arada haklı oldugun konu var noktalama işaretleri neyse bir dahaki sefere noktalama işareti koyarız, da sırf bu yüzden eksi rep veren var galiba ne istiyonuz anlamıyorum tdk da mı yazıyoruz ayrıca okudum anlasılmıcak bir sey yok iş olsun diye yazmayın