Arkadaşım kusura bakma ama dediklerin anlaşılmıyor, efor sarfettim yazdıklarından birşey anlamak için ama nafile. Türkçe'yi biraz daha güzel kullanırsan sanırım herkes daha iyi anlayacaktır söylediklerini.
hocam anlamakta efor sarfedecegin kadar twittera girsen coktan anlardın, bu arada haklı oldugun konu var noktalama işaretleri neyse bir dahaki sefere noktalama işareti koyarız, da sırf bu yüzden eksi rep veren var galiba ne istiyonuz anlamıyorum tdk da mı yazıyoruz ayrıca okudum anlasılmıcak bir sey yok iş olsun diye yazmayın