• 19-05-2009, 18:29:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar malum google kadar olmasada webmaster lar için yahoo da büyük bir trafik kaynağı. özellikle ingilizce siteler için. ingilizce sitesi olupta yahooda yükselebilen varmı? googlede ilk sayfada çıkan kelimelerde yahoo da hiç yokum. yahoo indexim fena değil. bu konuda tavsiyede bulunabilirmisiniz? yahoo da nasıl yükselebiliriz?
  • 19-05-2009, 21:02:46
    #2
    tüm kullanıcıları yahoo kullanmaya teşvik ederek başlayabiliriz aslında
  • 20-05-2009, 23:03:17
    #3
    Amerika da ki güncel konular ile içerik girince hep ilk sayfalarda oluyorum yahoo da
  • 21-05-2009, 00:27:16
    #4
    yahoo da bilmiyorum ama bütün hit kelimelede ilk sayfda 1 ile 3. sırada gezip duruyorum ah biraz hit durumu iyi olsa süper olacak turizmile ilgili süperim ama nasıl oldu dersen bilmiyom
  • 21-05-2009, 01:54:27
    #5
    yahoo.com unda webmaster araçları var sanki google/webmasters gibi. öncelikle oraya siteni ekleyebilirsin. Ayrıca yabancı içeriğin varsa yahodan baya hit gelir. Benim bir ingilizce sitemde googleden 500 yahoodan 400 kişi giriyor Türkiyede fazla popüler olmasada yabancılar yahooyu baya kullanıyor.
  • 21-05-2009, 04:55:53
    #6
    yahoo yu asya çok kullanıyor. Özellikle japonya, kore, cin gibi. Nerden biliyorsunuz diye soracaksınız, Arkadaşlarımın bir çoğu yabancı ülkelerden.
  • 21-05-2009, 10:55:58
    #7
    Yahoo dan yükselmenin en kısa yolu para
    Yahoo directorye kayıt olursunuz. 249$ falandı galiba. Direk yahoo sonuçlarında uçarsınız.
  • 21-05-2009, 12:26:33
    #8
    bir seferlik mi 249$ veriyoruz
  • 21-05-2009, 13:39:56
    #9
    yahoo dan banada hiç hit gelmiyor
    Yabancı sitesi olanlar için yahoo aslında gerekli