yahoo da nasıl yükseliriz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yahoo da nasıl yükseliriz?
12
●
911
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
yahoo da nasıl yükseliriz?
1
2
21-05-2009, 18:41:44
#10
schreck
bana yahoo dan tek tük geliyor.liveden geliyo biraz
21-05-2009, 20:17:32
#11
caGATay_48
Forever google
22-05-2009, 00:28:03
#12
by_wirus
yahoo dizine ekleyin sitenizi yeterlidir.
22-05-2009, 00:32:57
#13
impossible03
digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yahoo dan yükselmenin en kısa yolu para
Yahoo directorye kayıt olursunuz. 249$ falandı galiba. Direk yahoo sonuçlarında uçarsınız.
Normal siteler
299$
***** siteler
600$
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler