Anket Seo Söyleşilerine Devam Edelim mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 28
Seo Söyleşilerine Devam Edelim mi?
Evet, çok iyi olur
%64,29 (18 Oy)
Olabilir aslında
%10,71 (3 Oy)
Olmasa Da olur
%3,57 (1 Oy)
Gerek yok, işe yaramıyo
%21,43 (6 Oy)
  • 17-09-2010, 13:56:48
    #10
    cxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahah ne adamlar var r10 da
    @ mccyclonee adamın yaptığı röportaj için söyledim.. Beyin Bedava kullanmanı tavsiye ederim.
    Adam siteyi kapatalı 10 ay oldu gelmiş boş boş yorum yazıyorsun. Rep'te kullandığın küfürü report ediyorum.
  • 17-09-2010, 17:11:00
    #11
    cxc
    Üyeliği durduruldu
    @ mccyclonee işine bak...