cxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahah ne adamlar var r10 da
@ mccyclonee adamın yaptığı röportaj için söyledim.. Beyin Bedava kullanmanı tavsiye ederim.
Adam siteyi kapatalı 10 ay oldu gelmiş boş boş yorum yazıyorsun. Rep'te kullandığın küfürü report ediyorum.