Konu
İpucu
Mikro Söyleşi - NoraBilişim
17-09-2010, 13:56:48
#10
mccyclonee
cxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahah ne adamlar var r10 da
@ mccyclonee
adamın yaptığı röportaj için söyledim..
Beyin Bedava
kullanmanı tavsiye ederim.
Adam siteyi kapatalı 10 ay oldu gelmiş boş boş yorum yazıyorsun. Rep'te kullandığın küfürü report ediyorum.