• 17-06-2023, 16:10:38
    #1
    Birçok konu görüyorum yapay zeka ile içerik yapılmaz vs. ama google'ın buna karşı zaten hiçbir karşı görüşü veya ceza sistemi yok. İstediği sadece kaliteli içerik üretilmesi ve bu yapay zeka ile mümkün, aşağıda örnek bir sitenin canlı grafiğini veriyorum.

    • Elly
    • starshake
    Elly ve starshake bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-06-2023, 16:11:37
    #2
    aynı verilerin daha iyileri bende de mevcut.
    İnsanlar başaramadığı işler için kolay olanı yapıyor çamur atıyor

    DİPNOT: MAKALE SATMIYORUM
  • 17-06-2023, 16:12:22
    #3
    Yapay zeka içerikleri uğraşıldığı zaman elimizle ürettiğimiz bazı içeriklerden bazen daha kaliteli oluyor
  • 17-06-2023, 16:18:54
    #4
    rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı verilerin daha iyileri bende de mevcut.
    İnsanlar başaramadığı işler için kolay olanı yapıyor çamur atıyor

    DİPNOT: MAKALE SATMIYORUM
    Motivasyon olması için siz de görüntü paylaşır mısınız? Ayrıca chatgptyi makale yazarken nasıl kullanmalıyız? Harmanlama mı yapmalıyız? Hem kendimiz manuel hem chtgpt destekli. Sizce en az kelime sayısı kaç adet olmalı? Önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Konu sahibine böyle bi içerik paylaştığı içinse ayrı olarak teşekkür ediyorum..
  • 17-06-2023, 16:22:46
    #5
    Bende genel bir site açtım yakın zamanda, Yapay zeka ile içerik üretiyordum, hep aklımda acaba yapay zeka ile sağlanan içerikler google için sorun olur mu derken sizin makaleyi okudum ve gerçekten emeklerimin çöp olabileceği korkusu geçti. Bilgi için çok teşekkür eder, umarım projeniz daha da büyür.
  • 17-06-2023, 16:23:45
    #6
    Yapay zekaya olay on yargım sebepler şunlar,

    Yapay zekanın bir paterni oluyor. Bir içerik Tamamen özgün üretildiğinde özgün ve benzersiz olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum. Google sitenizde ürettiğiniz içeriklerin paternini anlayacak ve bu patern engellendiğinde doğal olarak tüm içerikleri eksizsiz olarak gerilecektir. Hatta bunu geniş çaplı düşünebiliyorum. Örneğin Google Chat GPT paternini tam anlamıyla öğrenip sisteme entegre ederse. Tüm ChatGPT içerikleri çöp olacaktır. ( Ben doğrudan yapay zeka ile üretimine karşı değilim sonuçta orada alınan bilgiyi derleyip bir elden geçirdiğimizde ekleme ve çıkarma yaptığımızda özgün şeyler ortaya çıkıyor.)

    Bunlar benim ön yargımdı ama bu yapay zeka olayı tam şuan ve benim dönemimde çıkıyor, bunu tam anlamıyla kullanamamak ve bu sistemi entegre edememek yani becerememek biraz kendime sinir olmama da sebep olmuyor değil Malum artık forumlarda herkes ya sattığı ürünü ya da kendince ulaştığı başarıyı paylaşıyor bu sebeple öğrenmesi zor oluyor. Öğrenirsem denemek isterim.
  • 17-06-2023, 17:41:58
    #7
    Yapay zeka kullananlar spam yaptığı için ceza alıyor. Ayrıca şu dönemde kendinizde yazsanız sitenin yükselmesi oldukça uzun sürüyor. Bu tamamen yapay zeka ile alakalı değil ama oluşturduğu içerikler değiştirilmediği takdirde etkisi olacaktır.

    Yapay zeka tabii ki kullanılabilir ama bunu sanki kendi başarısıymış gibi gösteren insanları anlamıyorum. Ortalıkta emek emek diye dolaşıyorlar, tek yaptıkları ise soru sorup aldıkları cevapları siteye koymak. Otomatik kullanıp siteye bile bakmayanlar var. İntihale takılmıyor diye toplama bilgilerin harmanlanıp farklı bir anlatımla sunulmasına özgünlük demek saçmalıktır. Özgün taklidi olmayan demektir, yapar zeka ise taklitten ibaret. Yapay zeka ile blog oluşturmak.. hiçbir mantığı yok. İnsanlar yapay zekayı okuyacaksa niye blog sitesine girsin ki, gider direkt yapay zekaya sorar zaten. Eh şu an herkes kullanmayı bilmediği için sizde haklısınız. İlerleyen süreçte kullanmayı bilmeseler de arama motoruna entegre olunca, kopyala yapıştır ile site açmanın da anlamı kalmayacak.

    ..Ürettiğim şeyleri sıfırdan oluşturduğum için yapay zekayla bir sorunum yok, beni taklit edemez. Sadece genel bir değerlendirme yaptım. Yine de henüz tamamlanmamış gerizekalı bir sisteme herkesin hayranlık duymasına tahammül edemiyorum (:
  • 17-06-2023, 20:11:16
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapay zeka kullananlar spam yaptığı için ceza alıyor. Ayrıca şu dönemde kendinizde yazsanız sitenin yükselmesi oldukça uzun sürüyor. Bu tamamen yapay zeka ile alakalı değil ama oluşturduğu içerikler değiştirilmediği takdirde etkisi olacaktır.

    Yapay zeka tabii ki kullanılabilir ama bunu sanki kendi başarısıymış gibi gösteren insanları anlamıyorum. Ortalıkta emek emek diye dolaşıyorlar, tek yaptıkları ise soru sorup aldıkları cevapları siteye koymak. Otomatik kullanıp siteye bile bakmayanlar var. İntihale takılmıyor diye toplama bilgilerin harmanlanıp farklı bir anlatımla sunulmasına özgünlük demek saçmalıktır. Özgün taklidi olmayan demektir, yapar zeka ise taklitten ibaret. Yapay zeka ile blog oluşturmak.. hiçbir mantığı yok. İnsanlar yapay zekayı okuyacaksa niye blog sitesine girsin ki, gider direkt yapay zekaya sorar zaten. Eh şu an herkes kullanmayı bilmediği için sizde haklısınız. İlerleyen süreçte kullanmayı bilmeseler de arama motoruna entegre olunca, kopyala yapıştır ile site açmanın da anlamı kalmayacak.

    ..Ürettiğim şeyleri sıfırdan oluşturduğum için yapay zekayla bir sorunum yok, beni taklit edemez. Sadece genel bir değerlendirme yaptım. Yine de henüz tamamlanmamış gerizekalı bir sisteme herkesin hayranlık duymasına tahammül edemiyorum (:
    "Yapay zeka kullananlar spam yaptığı için ceza alıyor"
    altına imzamı atarım sonuna kadar haklı hocamız.