• 07-05-2009, 00:25:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son zamanlarda dizin, toplistleri iç önemsemez oldum çevremdeki insanlarda öyle.

    Şimdi mantıken düşünürsek dizin, topliste eklemeyi herkes yapabilir ve eklediğimiz dizini google dizin olduğunu muhtemelen biliyordur yani normal site olarak bakıcağını zannetmiyorum.

    Herkesin sitesini toplistlere eklemesi mümkünken niye Google ekli olanları hedef kelimesinde üst sıraya çıkartsınki ?


    Google ın amacı en iyi bilgi kaynağı olan internet yaratmak, ama topliste ekle dizine ekle üste çık bunun mantığı nedir ?

    Toplistlere eklemenin hedef kelimede yükseltme payı % kaçtır sizce ?
  • 07-05-2009, 00:31:03
    #2
    Bence eklendiğin toplistin kalitesiyle alakalı. Kalitesiz toplist yarar sağlayacağına zarar verir.
  • 07-05-2009, 00:32:08
    #3
    Dizinlerdeki amaç hedef kelimelerde yükselmek degil sadece @sansolaris dizine link veren sitelerin pr si yüksek ise bir müddet sonra dizininde pr si yüksek oluyor. sana katkıda bulunması pr açısındanda var yüksek pr li dizinlerin. Yoksa olmazsa olmazmı olur ama dizinlerde kuruluyor işte vardır nedenleri..
  • 07-05-2009, 00:35:14
    #5
    olayı tek açıdan değerlendiremeyiz... Bu bir bütündür. bana göre kaliteli dizinler her zaman yararlıdır...

    Sonuçta insan eli değiyor.
    Google insan eli değen kaliteli dizinleri sever.
  • 07-05-2009, 00:40:53
    #6
    toplist sitenin kalitesine gore degişir ama benim goruşum toplist siz bir kelimede yükselmek zor
  • 07-05-2009, 00:47:48
    #7
    Google nin bile kendi dizini varken önemsiz olduğunu söylemek olmaz bence
  • 07-05-2009, 07:51:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dizinler onemlidir cunku backlink alirsin.
  • 07-05-2009, 09:03:28
    #9
    Toplistlere ben de hiç önem vermem, dizinlerin tabiki önemi vardır fakat dizine ekleye ekleye bir şey de olmaz ki zaten Dmoz'a eklendiğinde binlerce dizine de eklenmiş oluyorsunuz. Hedef Dmoz