Son zamanlarda dizin, toplistleri iç önemsemez oldum çevremdeki insanlarda öyle.
Şimdi mantıken düşünürsek dizin, topliste eklemeyi herkes yapabilir ve eklediğimiz dizini google dizin olduğunu muhtemelen biliyordur yani normal site olarak bakıcağını zannetmiyorum.
Herkesin sitesini toplistlere eklemesi mümkünken niye Google ekli olanları hedef kelimesinde üst sıraya çıkartsınki ?
Google ın amacı en iyi bilgi kaynağı olan internet yaratmak, ama topliste ekle dizine ekle üste çık bunun mantığı nedir ?
Toplistlere eklemenin hedef kelimede yükseltme payı % kaçtır sizce ?