• 22-04-2009, 16:01:54
    #37
    hayırlı olsun. sandbox sonrası yerinizi hemen almışsınız. kalıcı olması dileğimle.
  • 22-04-2009, 16:09:05
    #38
    sohbet kelimesinin 1. sirasinda 60 70k arası, 2. sirasinda ise 35-40k hit var. ama adsense geliri olarak 10k'lik bir sitenin geliriyle aynı kazaniyor öyle bir kötülüğü var.

    bazı arkadaşlar sohbet kelimesinde 200 300k hit varmidir diye sorup duruyorlar. eskiye göre kelimenin cazipliği gidiyor. buda bilincli kullanicilarin coğalmasindan kaynaklaniyor.

    şuanda guzel sözler kelimesiyle, sohbet kelimesi ortalama olarak aynı hiti veriyor. ama sohbet kelimesinde cikmak neredeyse 5 kat daha zor.

    ufak bir bilgilendirme yapayim istedim
  • 22-04-2009, 16:16:42
    #39
    Yo yanılıyorsunuz, 2. sıradaki site o kelimeden o kadar hiti asla alamaz. Öyle olsaydı benim sadece ana sayfamın hiti 150k olurdu Sohbet kelimesinde sıralamadan çok, sabit kalabilmek önemlidir. Bir süreden sonra domain isminizin insanların aklında yer etmesi ve googleye girdiğinde sohbet yazarak değilde sizin sitenizin adını yazarak sohbete katılmasından hit kazanmaya başlarsınız. Sohbet kelimesinde hit herzaman ilk 3'e gider, bundan sonrasında 2-3k hit ya alınıyor ya alınmıyor(o aramadan). Yıllarca o sırada kalmanızdan sonra, sıralamada sayfalarca olmadıktan sonra gerilesenizde kullanıcınızda ya da hitinizde çok düşme olmadığını gözlemlersiniz. Chat kelimesinde de hiti ilk 2 alır ve sonrasının aldığı hit aslında bu kadar uğraşa gelen bu mu dedirtecek cinsdendir.
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sohbet kelimesinin 1. sirasinda 60 70k arası, 2. sirasinda ise 35-40k hit var. ama adsense geliri olarak 10k'lik bir sitenin geliriyle aynı kazaniyor öyle bir kötülüğü var.

    bazı arkadaşlar sohbet kelimesinde 200 300k hit varmidir diye sorup duruyorlar. eskiye göre kelimenin cazipliği gidiyor. buda bilincli kullanicilarin coğalmasindan kaynaklaniyor.

    şuanda guzel sözler kelimesiyle, sohbet kelimesi ortalama olarak aynı hiti veriyor. ama sohbet kelimesinde cikmak neredeyse 5 kat daha zor.

    ufak bir bilgilendirme yapayim istedim
    Bu arada son teşekkürler mesajımdan sonra yazan arkadaşlarada çok teşekkür ederim.
  • 22-04-2009, 16:38:19
    #40
    Mois adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şekilde insanlar iyi ya da kötü hakettiklerine ulaşabiliyorlar. ALLAH'ın adaleti bir şekilde kendini gösteriyor. Biz yine işimize bakalım, art niyetli insanlarda yine işine baksın. Kötüler sadece filmlerde kazanabiliyor
    Artık kötüler bile kazanamıyor filmlerde
  • 22-04-2009, 16:56:34
    #41
    Üyeliği durduruldu
    umarim kalici olur.
  • 22-04-2009, 17:07:59
    #42
    Geçmiş olsun. bi daha girmez inş.
  • 22-04-2009, 17:08:00
    #43
    Mois hayırlı olsun diyerek başlıyorum (: merak ediyorum bu süre içerisinde ne tür çalışmalar yaptın sanbox'dan çıkmak adına ben dahil bi çok arkadaşımızın aklında bu tür sorular mevcuttur diye tahmin ediyorum. Cevaplarsan sevinirim
  • 22-04-2009, 17:10:28
    #44
    bende 1.5 yıldır sandboxda olan site var. hala çıkmadı.
  • 22-04-2009, 17:18:25
    #45
    hayırlı olsun