• 22-04-2009, 13:49:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bu site sayesinde ne kızlar ayarlamıştım tanışmıştım gerçekten türkiyenin sohbet sitesi hayırlı olsun bir daha düşmez inşallah.
  • 22-04-2009, 13:53:23
    #20
    Bende çok sevindim , çünkü büyük emek vardı sitede , sandbox a girdigi günden beri farklı bir yapılanma içerisne girilmiş sürekli güncel hale getirilmiş.

    Hayırlıısı ney ise o olsun , kolay gelsin.
  • 22-04-2009, 13:55:12
    #21
    eNyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sandboxa girdiği zaman sevindim, 1 ay sonra bende sandboxa girdim ve şimdi bende çıktım ama trsohbet'ten önce çıktım.Ama bu süreç içinde ne kadar zor bir durum olduğunu çok iyi anladım.Berbat bir şey gözün aydın abi inşallah tekrarı olmaz. başarılar
    Sandboxa girdiği zaman neden seviniyorsun kardeşim ?
  • 22-04-2009, 13:56:10
    #22
    Davay davay 🌹
    emeklerinin karşılığını aldı mois abi.

    h.olması ümidiyle. şahsen mutlu oldum
  • 22-04-2009, 13:56:35
    #23
    alperen gözün aydın...
  • 22-04-2009, 14:07:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Gözün Aydın Sandbox'a girdiğin Zaman Üzülmüştüm Çok büyük bir Emek Var Çünkü Hayırlısı Ne ise o Olsun. Çok geçmiş olsun.
  • 22-04-2009, 14:09:41
    #25
    cıkdığına sevindim ama bundan sonra inşallah sandbox'a girme sebeblerin olan(gerçi herkezin yaptiklari şeyler ama) şeyleri yapmassin, google amca uyari icin kulağını çekmiş simdilik.
  • 22-04-2009, 14:25:06
    #26
    Geçmiş olsun Alperen,artık bir yemek ısmarlarsın
    Şaka bir yana sabrın sonu lafının doğruluğunu birkere daha ispat ettin.
    Başbakan ne diyordu;durmak yok yola devam
  • 22-04-2009, 14:34:08
    #27
    hayırlı olsun...