Bende çok sevindim , çünkü büyük emek vardı sitede , sandbox a girdigi günden beri farklı bir yapılanma içerisne girilmiş sürekli güncel hale getirilmiş.
Sandboxa girdiği zaman sevindim, 1 ay sonra bende sandboxa girdim ve şimdi bende çıktım ama trsohbet'ten önce çıktım.Ama bu süreç içinde ne kadar zor bir durum olduğunu çok iyi anladım.Berbat bir şey gözün aydın abi inşallah tekrarı olmaz. başarılar
Sandboxa girdiği zaman neden seviniyorsun kardeşim ?
cıkdığına sevindim ama bundan sonra inşallah sandbox'a girme sebeblerin olan(gerçi herkezin yaptiklari şeyler ama) şeyleri yapmassin, google amca uyari icin kulağını çekmiş simdilik.
Geçmiş olsun Alperen,artık bir yemek ısmarlarsın
Şaka bir yana sabrın sonu lafının doğruluğunu birkere daha ispat ettin.
Başbakan ne diyordu;durmak yok yola devam