Mrb Arkadaşlar Pr0 1 Olmuyor?!!
15
●887
- 22-04-2009, 09:32:54seosunu yeni yaptım diyorsun. bekle toparlansın siten link almana gerek yok bence. güzel tasarım hoşuma gitti. tebrikler. bir dahaki pr değişiminde alacağından eminim. bence önemli olan sitenin güncellemeleridir. + pagerank etkisi eskisi gibi değil.
- 22-04-2009, 10:02:23Üyeliği durduruldusaçmaladınPuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Arkadaşım Link çıkışıda olmalıdır pr almak için ama link çöplüğüne çevirme siteyi.ne kadar link aldıysan %50 si kadar çıkış yap sdüzenli olarak 1 günde 1 çıkış yap mesela
- 22-04-2009, 10:33:29tasarım güzel tebrikler.PR almamanın sebebi diğer sitelerden linkin yoktur,google ozgun içerik bulmamıstır vs. nedenleri olabilir.Bir ikitane link değişimi yap ilk güncellemede pr alırsın ama link değişmi yaparken PR4 ve ustunden kacınmalısın senı sandbox a goturebilir.Nede olsa sıten PR0 birde 4 ve ustu lınklerın olursa google dur bakim diyebilir.Bu arada sitenden de lınk çıkışı yapma bana göre bunun hiçbir yararı yok.Kolay gelsın..
- 22-04-2009, 15:31:59çok teşekkür ederim arkadaşlar tasarımın orjinal sahibi karamavi zaten footerda belirttim emeğe saygı duyalim şimdiden
yalnız bn editledim domaine uygun bişi yapmaya çalıştım işte herneyse şimdi pr2 olan bi siteye linkimi koydurttum bu pr lerde acemiyim pek anlamam şimdi bnımde pr2 olan sitenin linkini koymam fayda mı sağlar zarar mı zaten o koydu bnım linkimi?? - 22-04-2009, 17:07:45Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece pr2 siteye koydurtmaniz yeterli olmayabilir. eğer belirli hedefleriniz varsa maddi fedakarlıklardan da kaçınmayip link borsasi bölümünde düzenli olarak link almanizi öneriyorum. içeriğinizi de güncel tutup, abartılı çıkış yapmadiğiniz sürece istediğiniz olacaktır
sevgiler

yalnız bn editledim domaine uygun bişi yapmaya çalıştım işte herneyse şimdi pr2 olan bi siteye linkimi koydurttum bu pr lerde acemiyim pek anlamam şimdi bnımde pr2 olan sitenin linkini koymam fayda mı sağlar zarar mı zaten o koydu bnım linkimi??