çok teşekkür ederim arkadaşlar tasarımın orjinal sahibi karamavi zaten footerda belirttim emeğe saygı duyalim şimdiden

yalnız bn editledim domaine uygun bişi yapmaya çalıştım işte herneyse şimdi pr2 olan bi siteye linkimi koydurttum bu pr lerde acemiyim pek anlamam şimdi bnımde pr2 olan sitenin linkini koymam fayda mı sağlar zarar mı zaten o koydu bnım linkimi??
sadece pr2 siteye koydurtmaniz yeterli olmayabilir. eğer belirli hedefleriniz varsa maddi fedakarlıklardan da kaçınmayip link borsasi bölümünde düzenli olarak link almanizi öneriyorum. içeriğinizi de güncel tutup, abartılı çıkış yapmadiğiniz sürece istediğiniz olacaktır
sevgiler