• 19-03-2023, 21:57:24
    #28
    Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fark var mı hocam anlatımda bozukluk tarzında
    yani hocam şöyle diyeyim r10da çok yüsek para vermeme rağmen öyle bir anlatım asla alamadım kimseden

    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 4'e nasıl geçiyoruz?
    ana ekranda üst kısımda görürsünüz
  • 20-03-2023, 01:39:50
    #29
    Makale satın almak boş artık. Benimde yeni açtığım siteme günlük 2-3k hit geliyor hepsi chatgpt. Geçende dediğim gibi sadece armut yazmamak lazım. H2 lerle armut nedir - armut hangi şehrimizde yetişir gibi başlıklandırırsak efsane güzel oluyor.

    Ayriyeten ekleyelim chatgpt plusta 4 olan efsane güzel yazıyor.
  • 20-03-2023, 05:16:30
    #30
    Chatgpt'yi denedim ve ertesi günü 4'ü görebilmek için plus'a geçtim. 4 ile 3.5 arasında bence ciddi fark var. daha detaylı ve uzun makaleler yazıyor. Şahsen beni bir çok masraftan kurtaracak. Örneğin, Almanca yazdıracağım bir içerik için 200-300 tl ödemeyeceğim yarın. Biraz Ekşi sözlükteki yorumları da okudum inanılmaz sonuçlar var.

    Chatgpt bir çok sektörü öldürür. Makale yazım sitelerine ve yazarlarına Allah kolaylık versin diyorum bu saatten sonra. Rewrite siteleri de tarihe karışmıştır bundan sonra.
  • 20-03-2023, 09:04:30
    #31
    Hocam hangi siteyi kullanıyorsunuz?
  • 20-03-2023, 09:17:56
    #32
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısacası ChatGPT'ye kaliteli içerik yazdırmak için ona kaliteli bir içerik vermek gerekiyor 😅 Bir reklam yazarı olarak asla bu tarz ürünlere karşı deÄŸilim. ChatGPT'yi iÅŸleyiÅŸi kolaylaÅŸtıran bir yardımcı olarak görmek lazım. Bol hitler.
    Ben bir linki veriyorum bunu ozgunlestir diyorum etik deÄŸil diyor😁
  • 20-03-2023, 16:57:53
    #33
    İçerikler İngilizce mi Türkçe mi?
  • 21-03-2023, 12:08:27
    #34
    Yeni keşfettiğim bir şey chatgpt ye rol atabiliyoruz ve rol üzerinde cevaplar veriyor. Örneğin borsa ile ilgili bir makale yazdırmadan önce borsa uzmanı olmanı istiyorum demek gerekiyor en başta.
  • 21-03-2023, 18:20:41
    #35
    Promtu istesek çok mu şey istemiş oluruz?