Chatgpt'yi denedim ve ertesi günü 4'ü görebilmek için plus'a geçtim. 4 ile 3.5 arasında bence ciddi fark var. daha detaylı ve uzun makaleler yazıyor. Şahsen beni bir çok masraftan kurtaracak. Örneğin, Almanca yazdıracağım bir içerik için 200-300 tl ödemeyeceğim yarın. Biraz Ekşi sözlükteki yorumları da okudum inanılmaz sonuçlar var.

Chatgpt bir çok sektörü öldürür. Makale yazım sitelerine ve yazarlarına Allah kolaylık versin diyorum bu saatten sonra. Rewrite siteleri de tarihe karışmıştır bundan sonra.