Neco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fark var mı hocam anlatımda bozukluk tarzında
yani hocam şöyle diyeyim r10da çok yüsek para vermeme rağmen öyle bir anlatım asla alamadım kimseden

Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 4'e nasıl geçiyoruz?
ana ekranda üst kısımda görürsünüz