Ben buna sanal hit diyorum, bilmiyorum siz ne dersiniz.
Domain 10 yıllık olsun, siteyi 10. sene aç yine aynı muamele ile yaklaşır google daha sonra hakettiğin yeri alırsın.
Sen 1. sıraya aldanıp sakın fazladan kasayım deme SANDBOX yersin sonra moralin bozulur.
iyi çalışmalar.
sitem 2 günde 1.sırada maşallah
23
●1.459
- 07-04-2009, 23:11:48Üyeliği durduruldukonuyu dalga geçilsin diye açmadım ZEKİ BEY ben seocuyum dedimmi?
ayrıca şuana kadar 500 tane site açtım sattım biliyorum neyin ne olduğunu ayıptır söylemesi laf sokmakla olmaz bu işler...
ben sizinle birşey paylaşmayı istedim biliyorum 1 hafta sonra düşeceğini ilgilenmez isem ama lütfen dalga geçerek konuyu kirletmeyelim..
Ayrıca o iltifatı bana değil buradaki seo bilen makale yazıp paylaşan arkadaşlarımıza yapabilirsin boşa gitmez hiç değilse. - 07-04-2009, 23:13:26arama hacmi terim "enlerin" : aylık ortalama 260
arama hacmi "enlerin sitesi" : bilinmiyor
arama hacmi "sitenin enleri" : aylık ortalama 28
Müdür bugün sohbetcimiyizmudurbiz. com diye domain alsam. Üzerine wordpress kurup başlığına da sohbetçi miyiz müdür biz? yazsam yarın sabaha kalmaz 1. sıraya otururum
Ama önemli olan sohbet aramasında birinci olmaz.
enlerin aramasında 1. olmanın nedeni senden başka enlerin olmaması zaten. diğer siteler enlerin kelimesinde yarışmıyor google hiç bir şey bulamadığı için onları en yakın sonuçlar olarak gösteriyor...
Senin açtığın başlığı tek açıklaması var
2 KİŞİNİN YARIŞTIĞI YARIŞMADA GÜMÜŞ MADALYAYA SEVİNMEK...
saygılar - 07-04-2009, 23:15:52Üyeliği durduruldubenim de wp siteyi hemen indexledi wp kaldırıp joomla kurdum bihafta olucak nerdeyse hala eski indexler çıkıyor off !
- 07-04-2009, 23:16:38Üyeliği durdurulduElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eiuheiuhei buna güldüm
şaka biyana artık google yeni siteleri bazen de hiç kaale almıyor. - 07-04-2009, 23:17:22Üyeliği durdurulduBEY demen gerekmez.HostSupport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninle dalga geçen yok ,tebrik ederim güzel bir başarı yakalamışsın.
Ardından zaten ben makale yazanlara gerekeni yapıyorum gerek Cenk hocam gerek backdoor olsun, o konuda içiniz rahat olsun.
Son olarak dalga denizde olur. - 07-04-2009, 23:20:07Üyeliği durdurulduNeyse sizinle tartışmaya girmeyeceğim.Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin siteleri var hepimiz bu işi yapıyoruz değilmi?Bence en iyisi birbirimizi saygıyla cevaplamak ve birbirimize güzel şeyler vermek hepimiz bu işten ekmek yiyoruz..
Bu arada haber kelimesine odaklandım
