konuyu dalga geçilsin diye açmadım ZEKİ BEY ben seocuyum dedimmi?
ayrıca şuana kadar 500 tane site açtım sattım biliyorum neyin ne olduğunu ayıptır söylemesi laf sokmakla olmaz bu işler...
ben sizinle birşey paylaşmayı istedim biliyorum 1 hafta sonra düşeceğini ilgilenmez isem ama lütfen dalga geçerek konuyu kirletmeyelim..
Ayrıca o iltifatı bana değil buradaki seo bilen makale yazıp paylaşan arkadaşlarımıza yapabilirsin boşa gitmez hiç değilse.
BEY demen gerekmez.
Seninle dalga geçen yok ,tebrik ederim güzel bir başarı yakalamışsın.
Ardından zaten ben makale yazanlara gerekeni yapıyorum gerek Cenk hocam gerek backdoor olsun, o konuda içiniz rahat olsun.
Son olarak dalga denizde olur.