Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEY demen gerekmez.
Seninle dalga geçen yok ,tebrik ederim güzel bir başarı yakalamışsın.
Ardından zaten ben makale yazanlara gerekeni yapıyorum gerek Cenk hocam gerek backdoor olsun, o konuda içiniz rahat olsun.
Son olarak dalga denizde olur.
Neyse sizinle tartışmaya girmeyeceğim.

Hepimizin siteleri var hepimiz bu işi yapıyoruz değilmi?Bence en iyisi birbirimizi saygıyla cevaplamak ve birbirimize güzel şeyler vermek hepimiz bu işten ekmek yiyoruz..

Bu arada haber kelimesine odaklandım