• 01-04-2009, 03:32:33
    #10
    Şimdi google ın kendi yayınladığı ne kadar adsense ipucu vs ne varsa hepsini tekrar okuyacağım. Belki cevaplarıma ulaşabilirim.
  • 01-04-2009, 03:33:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hangi ip arama yapmış onuda görüyorlar. Reklamlarla yerleşim dışında işin olmasın kısaca.
  • 01-04-2009, 03:44:47
    #12
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ip arama yapmış onuda görüyorlar. Reklamlarla yerleşim dışında işin olmasın kısaca.
    Cevabınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi bende şuan tam reklam yerleştirme konularını okuyordum. O zaman bu başlık altında ve adsense bölümündeki ipuçlarını okumaya ve denemeye başlamalıyım. Zaman kaybetmemem lazım.

    Bu arada co-admin olmuşum. :s Bir yanlışlık olabilir mi??
  • 01-04-2009, 03:48:21
    #13
    eray2509 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi bende şuan tam reklam yerleştirme konularını okuyordum. O zaman bu başlık altında ve adsense bölümündeki ipuçlarını okumaya ve denemeye başlamalıyım. Zaman kaybetmemem lazım.
    Bu arada co-admin olmuşum. :s Bir yanlışlık olabilir mi??
    1 nisan olabilir
  • 01-04-2009, 03:49:36
    #14
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 nisan olabilir
    1 Nisan hediyesi herkese co-admin lik gibi
  • 01-04-2009, 03:50:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    eray2509 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Nisan hediyesi herkese co-admin lik gibi

    aynen
  • 01-04-2009, 03:53:05
    #16
    Çokta yakışmış ha karizma olmuş. Benim co-adminliğimi silmeyi arada unuturlar umarım Co-admin olarak kalırım