eray2509 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevabınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi bende şuan tam reklam yerleştirme konularını okuyordum. O zaman bu başlık altında ve adsense bölümündeki ipuçlarını okumaya ve denemeye başlamalıyım. Zaman kaybetmemem lazım.
Bu arada co-admin olmuşum. :s Bir yanlışlık olabilir mi??
1 nisan olabilir