• 01-04-2009, 21:36:30
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yeni gördüm

    hayırlı olsun
  • 01-04-2009, 21:54:47
    #38
    Ülke sıralamalarını kaldırmışlar bulamadım, büyük eksiklik
  • 02-04-2009, 00:26:26
    #39
    sanırım eskisine alıştığım için bu yeni haline ısınamadım
  • 02-04-2009, 02:39:31
    #40
    Üyeliği durduruldu
    yenisi daha güzel olmuş ancak ahala alexada eksiklikler var daha dorusu pek geliştirmiyo eski versiyon işlerini:d
  • 02-04-2009, 02:40:18
    #41
    Bence çok hoş bir tasarım olmuş
  • 02-04-2009, 03:52:37
    #42
    Sade ve güzel olmuş. Zaten amaç webmasterın işini kolaylaştırmak, tasarım yarışmasın katılmak değil.