• 01-04-2009, 04:40:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    katılıyorum tasarım yenilemek güzeldir... bencede güzel olmuş
  • 01-04-2009, 07:54:23
    #11
    çok hoş olmuş
  • 01-04-2009, 10:11:34
    #12
    şu an için iyi görünüyor yeni tasarım. daha kullanıcı-dostu.
    sorun benim firefox'dake eklentiden (Search Status) önceden sağ tıklayıp Show Traffic Details'e basıyordum.. Artık onu kullanamıyorum! Eklentilerde güncelleme gerekecek bu tasarıma uygun olarak.
  • 01-04-2009, 10:19:14
    #13
    evet degisim her zaman güzeldir.tam konuyu ben acayım dedim ama hızlı davrananlar varmıs benden
  • 01-04-2009, 10:27:32
    #14
    ben de neden görünmüyor kodlar da değişti mi acaba ?
  • 01-04-2009, 11:11:44
    #15
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de neden görünmüyor kodlar da değişti mi acaba ?
    cookieleri temizlemeyi dene.
  • 01-04-2009, 11:14:35
    #16
    Dombililer sonunda adam gibi birşey yaptı. En azından artık grafikler adam gibi çalışıyor. Yalnız Firefox un bazı eklentilerinde detay bilgisi aldığımız url lere erişim engellenmiş. Onları redirect yapmak koskoca alexanın aklına gelmedi mi acaba ?
  • 01-04-2009, 11:16:21
    #17
    abartılcak bir güzellik yok bence.
  • 01-04-2009, 11:16:41
    #18
    istatik sayfasındaki türkiye sıralamasınımı kaldırmışlar benmi bulamadım ?