• 05-04-2009, 20:43:27
    #28
    Üyeliği durduruldu
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabı basit : Botnet saldırıları
    Birden 5k'dan 700'lere gelmesinin botnet saldırılarıyla alakası yok. Alexa kendi bünyesinde bir değişikliğe gitti ve r10 gibi birçok site birden uçuk şekilde sıra atladı. Misal Sayyac.com 25k'dan 3k'ya geldi. Örnekler çoğaltılabilir.
  • 05-04-2009, 20:50:21
    #29
    Misafir
    Bigün gelecek 1. olacak..
  • 05-04-2009, 21:31:38
    #30
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bigün gelecek 1. olacak..
    o biraz zor
  • 05-04-2009, 23:09:52
    #31
    büyük olasılıkla yeni bir algoritma geldi..
  • 05-04-2009, 23:14:32
    #32
    Dikkat ettiğimizde web ile ilgili web siteleri yükselmiş demekki daha çok toolbar kullanma sayısıyla alakalı diye düşünüyorum.
  • 05-04-2009, 23:35:24
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alexa neden bukadar yükseldi, Botnet yüzünden mi?
    Åžuanda: 695* 'de.

    R10'un Botnet İle Hit ve Alexa Kasmaya İhtiyacı Oldugunu Dusunmuyorum.Eger Yapılıyorsada Kendileri Kaybeder
  • 06-04-2009, 00:02:51
    #34
    Rank: 695
  • 23-07-2018, 15:00:20
    #35
    h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşılan r10 1 günde milyona yakın hit almış yada radmin alexa kasma programları kullanıyor
    hocam googleden arayıp buraya geldım bır tane program vardı eklentı olarak surekluı anasayfayı guncelelıyordu ve alexa kasıyordunuz yada aklınıza gelen boyle alexa kasan bır program yada eklentı var mı ucretsız ?
    ıyı forumlar
    ( klavye rus klavyesı harfler ve yazım yanlsıları ıcın ozur dılerım )
  • 23-07-2018, 16:05:47
    #36
    güncel sıra 422 sanırım toolbar kullanımı olayı getirlidi yani daha çok önem verildi