mccyclonee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 alexa 600 ?
37
●3.022
- 05-04-2009, 20:43:27Üyeliği durdurulduBirden 5k'dan 700'lere gelmesinin botnet saldırılarıyla alakası yok. Alexa kendi bünyesinde bir değişikliğe gitti ve r10 gibi birçok site birden uçuk şekilde sıra atladı. Misal Sayyac.com 25k'dan 3k'ya geldi. Örnekler çoğaltılabilir.
- 05-04-2009, 23:35:24Eposta Aktivasyonu GerekmekteMeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un Botnet İle Hit ve Alexa Kasmaya İhtiyacı Oldugunu Dusunmuyorum.Eger Yapılıyorsada Kendileri Kaybeder
- 23-07-2018, 15:00:20hocam googleden arayıp buraya geldım bır tane program vardı eklentı olarak surekluı anasayfayı guncelelıyordu ve alexa kasıyordunuz yada aklınıza gelen boyle alexa kasan bır program yada eklentı var mı ucretsız ?h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ıyı forumlar
( klavye rus klavyesı harfler ve yazım yanlsıları ıcın ozur dılerım ) - 23-07-2018, 16:05:47güncel sıra 422 sanırım toolbar kullanımı olayı getirlidi yani daha çok önem verildi
