Konu
r10 alexa 600 ?
05-04-2009, 23:35:24
#33
PsHyCo
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alexa neden bukadar yükseldi, Botnet yüzünden mi?
Şuanda: 695* 'de.
R10'un Botnet İle Hit ve Alexa Kasmaya İhtiyacı Oldugunu Dusunmuyorum.Eger Yapılıyorsada Kendileri Kaybeder