MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alexa neden bukadar yükseldi, Botnet yüzünden mi?
Şuanda: 695* 'de.

R10'un Botnet İle Hit ve Alexa Kasmaya İhtiyacı Oldugunu Dusunmuyorum.Eger Yapılıyorsada Kendileri Kaybeder