r10 alexa 600 ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 alexa 600 ?
37
●
3.022
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
r10 alexa 600 ?
1
2
3
4
5
30-03-2009, 11:19:19
#10
h7x
anlaşılan r10 1 günde milyona yakın hit almış
yada radmin alexa kasma programları kullanıyor
30-03-2009, 11:25:02
#11
mccyclonee
Cevabı basit : Botnet saldırıları
30-03-2009, 11:31:30
#12
h7x
eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
30-03-2009, 11:34:45
#13
mccyclonee
h7x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
Ya saldırılar artmıştır , ya da Alexa da öndeki sitelerden trafiği daha yüksektir.
30-03-2009, 13:33:09
#14
h7x
bence alakası yok çünkü bir anda 5400 sitenin trafiği mi düşer yoksa 1i mi yükselir hangisi daha mantıklı
30-03-2009, 14:07:46
#15
Child
Misafir
zambak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu soruya radmin cevap verse ?
biz dicek bişi bulamıyoruz
Aynı sorulara geçmiş dönemde radmin defalarca yanıt verdi. Bu konuda ilk değil. Defalarca açıldı. Sebep : Botnet
30-03-2009, 14:11:40
#16
StranqeR
Üyeliği durduruldu
kim istemez 600 olmasını varsın olsun
30-03-2009, 15:00:25
#17
MeyT
Zaten günlük bu sitenin hiti: 100k+
Buna birde saldırılar, botnetler eklenince artık gerisini siz düşünün.
30-03-2009, 15:20:56
#18
oyuncul
MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten günlük bu sitenin hiti: 100k+
Buna birde saldırılar, botnetler eklenince artık gerisini siz düşünün.
Ben o kadar hiti olduğunu düşünmüyorum.
Tahminim 50k...
Bir bilgiye dayanarak mı söylüyorsunuz bunu?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler