h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
Ya saldırılar artmıştır , ya da Alexa da öndeki sitelerden trafiği daha yüksektir.