Konu
r10 alexa 600 ?
30-03-2009, 11:34:45
#13
mccyclonee
h7x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
Ya saldırılar artmıştır , ya da Alexa da öndeki sitelerden trafiği daha yüksektir.