• 30-03-2009, 11:19:19
    #10
    anlaşılan r10 1 günde milyona yakın hit almış yada radmin alexa kasma programları kullanıyor
  • 30-03-2009, 11:25:02
    #11
    Cevabı basit : Botnet saldırıları
  • 30-03-2009, 11:31:30
    #12
    eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
  • 30-03-2009, 11:34:45
    #13
    h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer cevap botnetse neden şimdi patlama oldu ilk kez mi r10 botnet yiyor
    Ya saldırılar artmıştır , ya da Alexa da öndeki sitelerden trafiği daha yüksektir.
  • 30-03-2009, 13:33:09
    #14
    bence alakası yok çünkü bir anda 5400 sitenin trafiği mi düşer yoksa 1i mi yükselir hangisi daha mantıklı
  • 30-03-2009, 14:07:46
    #15
    Misafir
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu soruya radmin cevap verse ?
    biz dicek bişi bulamıyoruz
    Aynı sorulara geçmiş dönemde radmin defalarca yanıt verdi. Bu konuda ilk değil. Defalarca açıldı. Sebep : Botnet
  • 30-03-2009, 14:11:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kim istemez 600 olmasını varsın olsun
  • 30-03-2009, 15:00:25
    #17
    Zaten günlük bu sitenin hiti: 100k+

    Buna birde saldırılar, botnetler eklenince artık gerisini siz düşünün.
  • 30-03-2009, 15:20:56
    #18
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten günlük bu sitenin hiti: 100k+
    Buna birde saldırılar, botnetler eklenince artık gerisini siz düşünün.
    Ben o kadar hiti olduğunu düşünmüyorum.
    Tahminim 50k...

    Bir bilgiye dayanarak mı söylüyorsunuz bunu?